Catharinus Wierda ontwikkelde de Fryske

Zuivelondernemer Catharinus Wierda wilde zijn observaties van de zuivelsector en het Friese landschap omzetten in een nieuw kaasmerk, dat wél rekening houdt met landschap en cultuur. Hij is het startpunt van De Fryske.

“Steeds meer consumenten willen weten waar hun eten vandaan komt en zijn bereid om iets meer te betalen voor producten met een kloppend verhaal.”

Déanne Baak zorgt ervoor dat De Fryske zichtbaar is

Déanne bemoeit zich met alles dat te maken heeft met marketing & communicatie. Zij zorgt ervoor dat De Fryske steeds meer zichtbaar is. Zo houdt ze zich onder andere bezig met zaken als onze online aanwezigheid, presentatie op markten en beurzen en het opzetten en uitvoeren van acties.

Kom in contact

Heb je een vraag, tip, klacht, compliment of voorstel? We vernemen het graag. E-mail naar vraag@defryske.frl of laat hieronder je gegevens achter. We nemen snel contact met je op.